Kunststof kozijnen met 5 werkdagen klaar
Advies van professionals
Ophalen waar en wanneer jou dat uitkomt
Een initiatief van KKFH
Skodora-drive-thru bus met aanhanger rijdt binnen
2 minuten om te lezen

Tijdslot gemist, wat nu?

We begrijpen dat je altijd probeert je afgesproken tijdslot te halen, maar dat er soms iets kan gebeuren waardoor je misschien jouw afhaaltijdslot mist. Geen zorgen! We kijken samen met je naar een passende oplossing.

Kan ik mijn afhaalmoment wijzigen?

Lukt het niet om je kozijnen op de afgesproken tijd op te halen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We zullen dan een ander afhaalmoment met je afspreken. Ben je al onderweg, maar ben je wat later door bijvoorbeeld een file? Je kunststof kozijnen staan al klaar, dus je bent nog steeds welkom om je bestelling af te komen halen. Is je tijdslot al voorbij, dan kan het zijn dat het iets langer duurt dan normaal om de bok met kozijnen in te laden. Gelukkig staat er tijdens het wachten een lekker bakje koffie voor je klaar.

  1. Neem contact op
    Als je weet dat je jouw afhaaltijdslot gaat missen, laat het ons dan zo snel mogelijk weten door te bellen of te mailen. We kijken graag samen naar een goede oplossing.
  2. Bespreek beschikbaarheid
    Vertel ons wanneer je het je wel lukt om jouw kozijnen op te halen. We zullen dan samen met jou een nieuw geschikt moment vinden.
  3. Bevestiging
    Zodra we een nieuw tijdslot hebben gevonden, sturen we je een bevestiging met alle details. Zo weet je precies waar je aan toe bent.
Kunststof Gealan kozijnen in de fabriek met Chris
Skodora drive-thru Wietze wijst

Vergeten je kozijnen af te halen

Ben je je tijdslot vergeten en hebben wij niks van je gehoord? Dan nemen we contact met jou op om een ander moment af te spreken. Zo kun jij alsnog zo snel mogelijk jouw kunststof kozijnen ophalen voor je klanten.

Snel kozijnen afhalen

Bij Skodora willen we ervoor zorgen dat jouw afhaalervaring zo vlot en probleemloos mogelijk is. Lukt het je dus niet om op de afgesproken tijd de kozijnen af te halen? Laat het ons tijdig weten.

Veelgestelde vragen

Ik haal mijn tijdslot niet, wat nu?

Weet je van tevoren dat je het tijdslot niet haalt, neem dan zo snel mogelijk contact op. Samen bepalen we een nieuw afhaalmoment.

Hoe kan ik contact opnemen met jullie?

Contact opnemen gaat snel en eenvoudig. Je kunt ons mailen, maar vaak is een appje of belletje nog sneller. Bekijk hier de contactgegevens van jouw vestiging.

Ik kom iets later dan de afgesproken tijd. Is dat erg?

Mocht je iets later komen dan afgesproken, dan is dat geen probleem. Je bestelling staat klaar, dus kan zo ingeladen worden. Wel kan het zijn dat het op dat moment wat drukker is in de drive-thru en dat je daardoor iets langer moet wachten.

Hulp nodig?
Wij staan voor je klaar! Philip en zijn collega's zijn bereikbaar per telefoon, mail of WhatsApp en kijken graag met je mee.
Philip Skodora