Kunststof kozijnen met 5 werkdagen klaar
Advies van professionals
Ophalen waar en wanneer jou dat uitkomt
Een initiatief van KKFH
wietze klant hand geven
1 minuut om te lezen

Hoe doe ik een serviceaanvraag?

Wij proberen altijd kunststof kozijnen van een goede kwaliteit te leveren. Heb je toch een probleem met je kunststof kozijnen, dan horen wij het graag. Op die momenten staat er altijd iemand voor jou klaar om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Doe een serviceaanvraag

Ga naar je account

Neem contact op

Mail, app of bel ons
Contactpersoon KKFH

Hoe het werkt:

Een serviceaanvraag doe je snel en eenvoudig. Wij behandelen jouw aanvraag altijd binnen één werkdag. Zo ervaren jij en jouw klanten de minste problemen door een snelle en passende oplossing.

  1. Ga naar mijn account
    Ga naar je eigen account en klik op ‘service’. Vervolgens kun je een nieuwe serviceaanvraag indienen.
  2. Invullen formulier
    Vul het serviceformulier in met al jouw gegevens. Vergeet hierbij niet om één of meerdere foto’s van het probleem te uploaden en het probleem duidelijk en volledig te omschrijven. Zo kunnen we je snel van een passende oplossing voorzien.
  3. Persoonlijke reactie
    Binnen één werkdag krijg je persoonlijk reactie op je serviceaanvraag. Samen nemen we het probleem door.
  4. De oplossing
    Tijdens het gesprek zorgen wij direct voor een passende oplossing. Een oplossing waar we allebei blij mee zijn, en jouw klant ook.
Samen configureren met klant

Een andere vraag?

Wil je geen serviceaanvraag doen, maar heb je een andere vraag? Ook daar helpen we je graag mee. Stuur een berichtje of doe een belletje en jij hebt zo snel mogelijk het antwoord op al je vragen.

Veelgestelde vragen

Ik heb een probleem met mijn bestelling, hoe kunnen we dit oplossen?

Als je een probleem hebt met je bestelling, dan is het handig om direct een serviceaanvraag te doen. Dit doe je eenvoudig in jouw eigen account bij ‘service’.

Hoelang duurt het voordat mijn serviceaanvraag wordt behandeld?

Binnen één werkdag behandelen we jouw serviceaanvraag. Zo weet je snel waar je aan toe bent en welke oplossing je kan verwachten.

Hulp nodig?
Wij staan voor je klaar! Philip en zijn collega's zijn bereikbaar per telefoon, mail of WhatsApp en kijken graag met je mee.
Philip Skodora